De aanmelding voor uw klant voltooien

U gaat straks pensioenaangifte doen voor uw klant. Eerst moet u de aanmelding voltooien.

Log in op het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt in met eHerkenning EH3 en de dienst ‘Pensioenaangifte-APG’. Moet u voor meerdere bedrijven de aanmelding voltooien? Kies dan rechtsboven in het scherm eerst het juiste bedrijf.

Voor het doorgeven van uw gegevens doorloopt u enkele tabbladen: 

  • Uw organisatie
    Op dit tabblad ziet u de gegevens die al bij ons al bekend zijn. Deze gegevens hebben wij automatisch opgehaald bij de Kamer van Koophandel.  
  • Algemene contactgegevens
    Op dit tabblad ziet u de contactgegevens die al bij ons bekend zijn. U hoeft hier niets in te vullen.  
  • Gegevensaanlevering
    U geeft hier aan dat u de gegevensaanlevering doet. Als u salarissoftware gebruikt hiervoor, geeft u aan ons door welk pakket u gebruikt.  
  • Personeels- en salarisadministratie
    U geeft op dit tabblad door dat u de personeels- en salarisadministratie doet.  
  • Financiële administratie
    Op dit tabblad vult u de gegevens van financiële administratie van uw klant in. Zodat wij weten naar welk e-mailadres wij de factuur voor de pensioenpremie moeten sturen.
  • Rekeningen
    U geeft hier namens uw klant de rekeningnummers voor (terug)betalingen door. En of uw klant kiest voor automatische incasso.

Wij controleren de gegevens. Als alles in orde is krijgt u bericht van ons. Alles staat nu klaar voor de eerste pensioenaangifte.